Керуючись статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 10, 12, 269-289 Податкового Кодексу України (зі змінами та доповненнями), статтями 1,4,8,12-14 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 №1160-ІV (зі змінами), враховуючи висновки і рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій, селищна рада
ВИРІШИЛА:
В.о. селищного голови Лариса ЗАМУРА
смт. Петропавлівка
03.05.2023 року
№ 1122 – 26/VIIІ
Додаток
до рішення селищної ради
03.05.2023 року № 1122 – 26/VIIІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної
Керуючись статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 10, 12, 269-289 Податкового Кодексу України (зі змінами та доповненнями), статтями 1,4,8,12-14 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 №1160-ІV (зі змінами), враховуючи висновки і рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1) ставки земельного податку згідно з додатком 1;
2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до ст.ст. 281, 282, 283, 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.
3. Оприлюднити проект рішення в засобах масової інформації або на офіційному сайті Петропавлівської селищної ради в мережі Інтернет :
(e-mail:info@petropotg.dp.gov.ua).
В.о. селищного голови Лариса ЗАМУРА
Додаток1
до проєкту рішення селищної ради
03.05.2023 року № 1122 – 26/VIIІ
Ставки встановлюються та вводяться в дію з 01.01.2024 року
Адміністративно-територіальна одиниця на яку поширюється
дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код
|
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230000057328 |
Петропавлівська селищна рада |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230010014772 |
смт.Петропавлівка |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230020044291 |
смт.Залізничне |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230030032307 |
с.Васюківка |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230040057794 |
с. Лозове |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230050024609 |
с. Лугове |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230060099460 |
с. Роздори |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230070011039 |
с. Росішки |
||||||||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230080069988 |
с. Самарське |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
Вид цільового призначення земель2 |
Ставки податку3 |
|
|||||||||
за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) |
за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено |
|
|||||||||
код2 |
найменування2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
|
|||||
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
|
|||||||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.02 |
Для ведення фермерського господарства4 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства4 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства4 |
1,000 |
0,500 |
1,000 |
0,500 |
|
|||||
01.05 |
Для індивідуального садівництва4 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
|
|||||
01.06 |
Для колективного садівництва4 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
|
|||||
01.07 |
Для городництва4 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби4 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
|
|||||
01.09 |
Для дослідних і навчальних цілей |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.10 |
Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
0,300 |
|
|||||
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.12 |
Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
01.14 |
Для цілей підрозділів 01.01-01.13, 01.15-01.19 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
01.15 |
Земельні ділянки запасу під сільськогосподарськими будівлями і дворами |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
01.16 |
Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
01.17 |
Земельні ділянки запасу ( земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянами чи юридичними особами) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
01.18 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як польові дороги, прогони
|
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
01.19 |
Земельні ділянки під громадськими сіножатями та громадськими пасовищами
|
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02 |
Землі житлової забудови |
|
|||||||||
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4 |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.02 |
Для колективного житлового будівництва |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.03 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.04 |
Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.06 |
Для колективного гаражного будівництва
|
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.07 |
Для іншої житлової забудови
|
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.08 |
Для цілей підрозділів 02.01-02.07, 02.09-02.12 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.09 |
Для будівництва і обслуговування паркінгів та автостоянок на землях житлової та громадської забудови |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.10 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об'єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.11 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
02.12 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як внутрішньоквартальні проїзди, пішохідні зони |
0,100 |
0,100 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03 |
Землі громадської забудови |
|
|||||||||
03.01 |
Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4 |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.02 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4
|
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.03 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги4 |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.04 |
Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4 |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.05 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування4 |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.06 |
Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4 |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.08 |
Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.10 |
Для будівництва та обслуговування адміністративих будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов’язаною з отриманням прибутку |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.11 |
Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.12 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.13 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.14 |
Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4 |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.16 |
Для цілей підрозділів 03.01-03.15, 03.17-03.20 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.17 |
Для розміщення та експлуатації закладів з обслуговування відвідувачів об'єктів рекреаційного призначення |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.18 |
Для розміщення та експлуатації установ/місць виконання покарань |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.19 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)
|
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
03.20 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як внутрішньоквартальні проїзди, пішохідні зони |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
04 |
Землі природно-заповідного фонду |
|
|||||||||
04.01 |
Для збереження та використання біосферних заповідників |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
04.02 |
Для збереження та використання природних заповідників4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
04.03 |
Для збереження та використання національних природних парків4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
04.04 |
Для збереження та використання ботанічних садів4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
04.05 |
Для збереження та використання зоологічних парків |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
04.06 |
Для збереження та використання дендрологічних парків |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
04.07 |
Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
04.08 |
Для збереження та використання заказників |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
04.09 |
Для збереження та використання заповідних урочищ |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
04.10 |
Для збереження та використання пам’яток природи |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
04.11 |
Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
05 |
Землі іншого природоохоронного призначення |
|
|||||||||
05.01 |
Земельні ділянки іншого природоохоронного призначення (земельні ділянки, в межах яких є природні об’єкти, що мають особливу наукову цінність, та які надаються для збереження і використання цих об’єктів, проведення наукових досліджень, освітньої та виховної роботи) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
05.02 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
06 |
Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
|
|
|||||||||
06.01 |
Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
06.02 |
Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
06.03 |
Для інших оздоровчих цілей
|
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
06.04 |
Для цілей підрозділів 06.01-06.03, 06.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
06.05 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
07 |
Землі рекреаційного призначення |
|
|||||||||
07.01 |
Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
07.02 |
Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
07.04 |
Для колективного дачного будівництва |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
07.05 |
Для цілей підрозділів 07.01-07.04, 07.06-07.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
07.06 |
Для збереження, використання та відтворення зелених зон і зелених насаджень |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
07.07 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
07.08 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження загального користування |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
07.09 |
Земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
08 |
Землі історико-культурного призначення |
|
|||||||||
08.01 |
Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
08.02 |
Для розміщення та обслуговування музейних закладів |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
08.03 |
Для іншого історико-культурного призначення |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
08.04 |
Для цілей підрозділів 08.01-08.03, 08.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
|
|||||
08.05 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
09 |
Землі лісогосподарського призначення |
|
|||||||||
09.01 |
Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
|
|||||
09.02 |
Для іншого лісогосподарського призначення |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
|
|||||
09.03 |
Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
|
|||||
09.04 |
Для розміщення господарських дворів лісогосподарських підприємств, установ, організацій та будівель лісомисливського господарства |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
0,100 |
|
|||||
09.05 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
10 |
Землі водного фонду |
|
|||||||||
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об’єктами |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.03 |
Для експлуатації та догляду за смугами відведення |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.04 |
Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.06 |
Для сінокосіння |
0,500 |
0,500 |
0,500 |
0,500 |
|
|||||
10.07 |
Для рибогосподарських потреб |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.08 |
Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.09 |
Для проведення науково-дослідних робіт |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
10.10 |
Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.11 |
Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
10.12 |
Для цілей підрозділів 10.01-10.11, 10.13-10.16 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
10.13 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
10.14 |
Водні об’єкти загального користування |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
10.15 |
Земельні ділянки під пляжами
|
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
10.16 |
Земельні ділянки під громадськими сіножатями |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
11 |
Землі промисловості |
|
|||||||||
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
11.05 |
Для цілей підрозділів 11.01-11.04, 11.06-11.08 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
11.06 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
11.07 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження спеціального призначення
|
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
11.08 |
Земельні ділянки загального користування, відведенні для цілей поводження з відходами |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
12 |
Землі транспорту |
|
|||||||||
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
12.03 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства4 |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.05 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.07 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.09 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.10 |
Для цілей підрозділів 12.01-12.09, 12.11-12.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.11 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
12.12 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
12.13 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як вулиці, майдани, проїзди, дороги, набережні |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
13 |
Землі зв’язку |
|
|||||||||
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
13.04 |
Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05-13.06 та для збереження і використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
13.05 |
Для розміщення та постійної діяльності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
13.06 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
14 |
Землі енергетики |
|
|||||||||
14.01 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
14.03 |
Для цілей підрозділів 14.01-14.02, 14.04-14.06 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
5,000 |
5,000 |
|
|||||
14.04 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
14.05 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження спеціального призначення |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
14.06 |
Земельні ділянки загального користування, відведені для цілей поводження з відходами |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
15 |
Землі оборони |
|
|||||||||
15.01 |
Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.02 |
Для розміщення та постійної діяльності Національної гвардії |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.03 |
Для розміщення та постійної діяльності Державної прикордонної служби |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
|||||
15.04 |
Для розміщення та постійної діяльності Служби безпеки |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.05 |
Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.06 |
Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки України |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.07 |
Для розміщення та постійної діяльності інших, створених відповідно до законів, військових формувань |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.08 |
Для цілей підрозділів 15.01-15.07, 15.09-15.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонд |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.09 |
Для розміщення структурних підрозділів апарату МВС, територіальних органів, закладів, установ і підприємств, що належать до сфери управління МВС |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.10 |
Для розміщення та постійної діяльності Національної поліції, її територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Національної поліції |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
15.11 |
Для розміщення структурних підрозділів Міноборони, територіальних органів, закладів, установ і підприємств, що належать до сфери управління Міноборони
|
1,000 |
1,000 |
1,000 |
1,000 |
|
|||||
|
Земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) у розмірі 8% за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місця знаходження) |
|
|
|
|
|
Примітка:
__1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2 Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 821.
3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.
Секретар селищної ради Лариса ЗАМУРА
Додаток 2
до проекту рішення селищної ради
03.05.2023 року № 1122 – 26/VIIІ
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих
відповідно ст.ст. 281-284 Податкового
кодексу України, із сплати земельного податку1
Пільги встановлюються та вводяться в дію з 01.01.2024 року
Адміністративно-територіальна одиниця на яку поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код
|
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230000057328 |
Петропавлівська селищна рада |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230010014772 |
смт.Петропавлівка |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230020044291 |
смт.Залізничне |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230030032307 |
с.Васюківка |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230040057794 |
с. Лозове |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230050024609 |
с. Лугове |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230060099460 |
с. Роздори |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230070011039 |
с. Росішки |
||
UA12000000000090473 |
UA 12140000000011720 |
UA 12140230080069988 |
с. Самарське |
||
|
|
|
|
||
|
Група платників, категорія/цільове призначення земельних ділянок |
Розмір пільги (відсотків суми податкового зобов’язання за рік) |
|||
|
Юридичні особи |
|
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди; б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі; |
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
|
100 |
|||
|
Фізичні особи |
|
|||
|
1.Від сплати податку звільняються: |
|
|||
|
-інваліди першої і другої групи |
100 |
|||
|
-фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років |
100 |
|||
|
-пенсіонери (за віком) |
100 |
|||
|
-ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту |
100 |
|||
|
-фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
100 |
|||
|
2. Пільга поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм для фізичних осіб:: - для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більше як 2 гектари; - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, у селищі - не більш як 0,15 гектара; - для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара; - для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара; - для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.
- звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи. |
100 |
Примітка
* Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.
* Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.
Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.
Секретар селищної ради Лариса ЗАМУРА
Обговорення проекту регуляторного Акту – проекту рішення сесії Петропавлівської селищної ради VІІІ скликання:
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради»
Оприлюднено 05.05.2023
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення регуляторного Акту-
проекту рішення сесії Петропавлівської селищної ради
03.05.2023 року № 1122 – 26/VIIІ скликання,
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради»
Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-IV, (зі змінами) та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, виконавчий комітет Петропавлівської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного Акту – проекту рішення Петропавлівської селищної ради VIII скликання:
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради»
Основною метою розроблення документа є забезпечення надходжень до бюджету Петропавлівської селищної ради та виконання вимог Податкового кодексу України та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-IV, (зі змінами).
Розробником зазначеного проекту регуляторного Акту є - Відділ земельних відносин, екології та благоустрою території Петропавлівської селищної ради
З проектом рішення та Аналізом регуляторного впливу можна ознайомитися на офіційній сторінці Петропавлівської селищної ради в мережі Інтернет: e-mail:info@petropotg.dp.gov.ua
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються у друкованому або електронному вигляді до 05.06.2023 року на поштову адресу:
смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,62 тел. (05631) 3-05-51
в.о Селищного голови Лариса ЗАМУРА
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Петропавлівської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради»
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання
Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання:
Відповідно до Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України належить до повноважень органів місцевого самоврядування.
Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та офіційно оприлюднюють до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.
Запропонований проект регуляторного акту містить оптимальне співвідношення ставок місцевих податків і зборів та пільг, яке збалансовує інтереси усіх суб’єктів дії регуляторного акту, крім того, враховує і економічне становище в країні, і нагальні потреби територіальної громади, і можливість надання обґрунтованих пільг платникам податків в межах встановлених чинним законодавством повноважень селищної ради, враховує пропозиції підприємств та підприємців громади щодо зниження місцевих податків і зборів у разі, коли таке зниження є вмотивованим і не тягне за собою погіршення або унеможливлення фінансового забезпечення здійснення функцій місцевого самоврядування.
Відповідно до норм Податкового Кодексу України, враховуючи Класифікацію видів цільового призначення земель, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 №821 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», Петропавлівській селищній раді необхідно затвердити ставки та пільги із сплати земельного податку станом з 01.01.2024 року на невизначений період.
Важливість проблем полягає в тому, що прийняття ставок сприятиме збільшенню надходжень до дохідної частини селищного бюджету, а також у необхідності викладення рішення з урахуванням змін у законодавстві.
Відсутність регулювання може призвести до невиконання вимог чинного законодавства.
Крім того, важливість проблеми полягає в тому, що від рівня ставок місцевих податків залежить розвиток підприємництва і показник наповнення місцевого бюджету.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) |
Так |
Ні |
Громадяни |
V |
|
Держава |
V |
|
Суб'єкти господарювання, |
V |
|
у тому числі суб'єкти малого підприємництва* |
V |
|
Відповідно до діючого законодавства місцеві податки, їх ставки та пільги затверджуються селищною радою.
2. Цілі державного регулювання
Проект рішення розроблено з ціллю:
виконання вимог чинного законодавства;
врегулювання правовідносин між Петропавлівською селищною радою та суб’єктами господарювання;
встановлення ставок щодо сплати земельного податку, інтереси громадян з урахуванням рівня платоспроможності громадян, суб’єктів господарювання та дозволили б збільшити надходження до селищного бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку селища;
встановити пільги щодо сплати земельного податку;
здійснення планування та прогнозування надходжень до місцевого бюджету;
відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань щодо механізму справляння та порядку сплати податку.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Альтернатива № 1: Залишити існуючу на даний момент ситуацію без змін, не приймати рішення про становлення податку |
Відповідно до підпункту 12.3.5 пункту12.3 статті 12 Податкового кодексу України податок, починаючи із 01.01.2024, буде справлятися виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету. |
Альтернатива № 2: Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України та враховують особливості території. |
Прийняття нового рішення термін дії якого починається із 01.01.2024 року, забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення. Враховує особливості території та платоспроможність мешканців селищної ради. Забезпечує прозорість дій влади, створює умови для активізації участі громади у прийнятті рішень
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 |
Відсутні |
Відсутні |
Альтернатива 2 |
|
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування |
Альтернатива 3 |
1.Максимальні надходження коштів до бюджету. 2.Спрямування надлишків на соціально - економічний розвиток |
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 (залишення існуючої ситуації) |
Відсутні |
Відсутні |
Альтернатива 2 (прийняття регуляторного акту) |
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення. Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників плати за землю. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями. |
Відсутні |
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 |
Сплата податків і зборів за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України |
|
Альтернатива 2 |
Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян. Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування. Вдосконалить відносини між селищною радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання пов’язаних зі справлянням податків та зборів |
Суб'єкти господарювання будуть сплачувати плату за землю за ставками згідно рішення селищної ради. |
Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності ( за чотирибальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 |
1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати) |
Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що в даному випадку відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Податкового кодексу України, місцеві податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Кодексом за мінімальними ставками, що не сприятиме наповненню селищного бюджету в можливих обсягах. |
Альтернатива 2 |
3 - цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть) |
Прийняття даного рішення селищної ради забезпечить досягнути встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території селища та відповідне наповнення селищного бюджету. Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. У зв’язку з прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податків і зборів. |
Рейтинг результативності |
Вигоди (підсумок) |
Витрати (підсумок) |
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 |
Держава: Відсутні Громадяни: Сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України Суб’єкти господарювання: Сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України |
Держава: Відсутні Громадяни: Відсутні
Суб’єкти господарювання:
|
Зменшення надходжень до селищного бюджету |
Альтернатива 2 |
Держава: надходження додаткових коштів до селищного бюджету; - спрямування додаткового фінансового ресурсу на соціально-економічний розвиток громади. Громадяни: Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян
Суб’єкти господарювання: Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками.. |
Держава: Витрати, пов'язані з підготовкою регуляторного акта
Громадяни: Сплата податків за встановленими ставками
Суб’єкти господарювання: Витрати: Сплата податків за запропонованими ставками. |
Наповнення селищного бюджету, виконання програм соціально-економічного розвитку громади. |
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 2 |
Цілі прийняття проекту рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2024 рік будуть досягнуті майже у повній мірі. До селищного бюджету надійдуть додаткові кошти від сплати місцевих податків і зборів, а податкове навантаження для платників не буде надмірним. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів селищної ради і платників податків і зборів. |
Зміни до чинного законодавства:
|
Альтернатива 1 |
У разі неприйняття регуляторного акта, податок справлятиметься по мінімальним ставкам, що спричинить втрати доходної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм. Вказана альтернатива є неприйнятною. |
Зміни до чинного законодавства:
- інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо). |
5. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми.
1. Встановлення ставок (%), за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) для фізичних та юридичних осіб.
2. Встановлення ставок (%), за земельні ділянки за межами населених пунктів нормативну грошову оцінку яких не проведено для фізичних та юридичних осіб.
3. Встановлення пільг для фізичних та юридичних осіб.
4. Принципу прозорості - даний проект рішення підлягає оприлюдненню на офіційній сторінці Петропавлівської селищної ради в мережі Інтернет: e-mail:info@petropotg.dp.gov.ua в розділі «Регуляторна політика»
5. Врахування громадської думки – протягом місяця з дня опублікування можна направляти свої пропозиції та зауваження на адресу: смт. Петропавлівка, вул. Героїв України, 62, тел.(05631) 3-05-51
6. Оцінка виконання вимог регуляторного Акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.
Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.
7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії регуляторного Акту – не визначений період, та діє на широке коло фізичних та юридичних осіб.
Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін в дане рішення.
В.о. селищного голови Лариса ЗАМУРА
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК
Про відповідність вимогам статей 4 та 8 Закону України
«Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»
регуляторного Акту - проекту рішення Петропавлівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради»
Постійною комісією з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій селищної ради розглянуто регуляторний Акт - проект рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради», його Аналіз регуляторного впливу на відповідність вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі – Закон) та встановлено наступне.
Регуляторний Акт - Проект рішення селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради», відповідає вимогам статті 4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» так як відповідає принципам державної регуляторної політики (доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, прозорість та врахування громадської думки).
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради», відповідає вимогам статті 4,8 Закону так як містить:
Визначення та аналіз проблеми на вирішення якої спрямований даний проект рішення, обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана без його прийняття
Даним Аналізом регуляторного впливу:
встановлені не максимальні ставки;
визначено проблему, яку передбачається розв`язати шляхом регулювання;
визначені цілі регулювання;
визначено та оцінено усі альтернативні способи досягнення визначених цілей;
описано механізми розв`язання проблеми;
обгрунтовані можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного Акту;
визначено очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного Акту;
обгрунтовано строк дії регуляторного Акту;
визначено показники результативності Акту;
визначені заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного Акту в разі його прийняття.
Цілі прийняття регуляторного Акту:
виконання вимог чинного законодавства;
врегулювання правовідносин між Петропавлівською селищною радою та платниками податку за землю;
встановлення ставок податку плати за землю, які б дозволили збільшити надходження до селищного бюджету для виконання Програми соціально-економічного розвитку Петропавлівської селищної територіальної громади;
Підпункт 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що земельний податок – обов’язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.
З метою дотримання положень пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, необхідно встановити ставки із сплати земельного податку та пільги, що сплачується на відповідній території.
3. Визначення та аналіз альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Альтернатива 1 |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
Альтернатива 2 |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України |
Прописаний механізм розв’язання проблеми
Механізмом розв’язання проблеми є прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради».
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості і виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
Для впровадження цього регуляторного Акту Петропавлівською селищною радою будуть здійснені наступні організаційні заходи:
1. Розгляд та обговорення проекту рішення - «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради» на засіданні сесії селищної ради.
2. Оприлюднення проекту рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної радик», з метою отримання зауважень та пропозицій.
3. Прийняття та врахування зауважень ( за наявності).
4. Затвердження проекту рішення на сесії Петропавлівської селищної ради.
Очікувані результати прийняття Акту
дотримання норм законодавства;
збільшення надходжень до бюджету СТГ від сплати за землю
4. Показники результативності регуляторного акта:
Показник |
2020 рік |
2021 рік |
2022 рік |
Розмір надходжень коштів до селищного бюджету, пов’язаних з дією Акту (тис .грн) |
2 912,8 |
4 497,4 |
4 954,3 |
Кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта (шт.): |
1750 |
3 500 |
3 525 |
5.Обґрунтований термін дії регуляторного акта
Термін дії регуляторного акта не обмежений, проте можливий вплив зовнішніх чинників, а саме внесення змін до законодавчих і нормативно – правових актів.
У такому разі регуляторний Акт буде переглянуто із внесенням до нього відповідних змін або його скасуванням.
Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження регуляторного Акту
Базове відстеження результативності регуляторного Акту здійснене до дня набрання чинності рішення.
Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік після впровадження регуляторного Акту.
Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись через три роки з моменту проведення та публікування повторного відстеження результативності регуляторного Акту.
Даний проект рішення включено до Плану з підготовки регуляторних актів на 2023 рік рішенням сесії селищної ради від 21.12.2022 №1007-23/VIII «Про затвердження Плану діяльності Петропавлівської селищної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2023 рік», зі змінами.
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного Акту, Аналіз регуляторного впливу - проекту рішення селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради», розміщено на офіційному вебсайті Петропавлівської селищної ради» (e-mail:info@petropotg.dp.gov.ua).
Узагальнений висновок:
Постійна комісія з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій селищної ради за підсумками розгляду вважає, що проєкт регуляторного Акту – проєкт рішення селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Петропавлівської селищної ради» та Аналіз його регуляторного впливу відповідають вимогам статей 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Податковому Кодексу України.
Голова постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій селищної ради
Максим БЄДІН