Керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про соціальні послуги», Постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року №177 «Деякі питання діяльності центрів надання соціальних послуг» Постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 429 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги», Постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 587 «Про організацію надання соціальних послуг», Наказом Міністерства соціальної політики України від 07 грудня 2015 року № 1186 «Про затвердження методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг», Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2020 № 429 «Про затвердження Класифікатора соціальних послуг», Наказом Міністерства соціальної політики України від 13 листопада 2013 року № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома»(зі змінами), з метою врегулювання надання платних соціальних послуг мешканцям Петропавлівської селищної ради, враховуючи висновки і рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій, селищна рада
ВИРІШИЛА:
В.о. селищного голови Лариса ЗАМУРА
смт. Петропавлівка
28.02.2023 року
№1049 -24/VIIІ
Додаток
до рішення селищної ради
від 28.02.2023 року № 1049 – 24/VIIІ
Розрахунок тарифу на платні соціальні послуги догляду вдома КУ «Центр надання соціальних послуг» Петропавлівської селищної ради
Одиниця виміру: 1 людино-година
Вартість надання соціальної послуги протягом 1людино-години:
ВП= ПВ+ ЧАВ
ВП – вартість послуги
ПВ - прямі витрати
ЧАВ – частка адміністративних витрат, які враховуються при визначенні вартості соціальної послуги
Прямі витрати : ПВ= (ЗПЄВ+ПТРП) : РД:НТРД
ПВ- прямі витрати;
ЗПЄВ - заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне стахування;
ПТРП- придбання товарів, робіт і послуг, безпосередньо пов’язаних із наданням соціальної послуги;
РД - кількість робочих днів на рік;
НТРД- норма тривалості робочого дня в годинах;
Прямі витрати:( всі складові заробітної плати соціального робітника за 2022 рік розраховано по середньому, так як двічі змінювався оклад соціального робітника)
№ з/п |
Назва показника |
Розмір |
Витрати на рік, грн. |
1 |
Посадовий оклад соціального робітника |
3899,00 |
4195,00*12міс.=50340,00 |
2 |
Підвищення посадового окладу (відповідно до постанови №1093) |
20% посадового окладу |
50340,00*0,2=10068,00 |
3 |
Доплата за розширену зону обслуговування |
30% посадового окладу |
50340*0,3=15102,00 |
4 |
Щорічна матеріальна допомога на оздоровлення в розмірі окладу |
- |
4195,00 |
5 |
Премія, виплата при епідемії |
1500,00 |
1500,00*12міс.=18000,00 |
6 |
Усього заробітна плата |
|
97708,00 |
7 |
Єдиний соціальний внесок |
22% |
97708,00*22%=21495,76 |
ЗПЄВ=ЗП+ЄВ = 97708,00+ 21495,76= 119203,76 грн
Фонд заробітної плати на рік 97708,00. Розраховуємо розмір з/п соцробітника за 1 годину з урахуванням кількості робочих днів у 2022 році(258) і норма тривалості робочого часу 97708,00/258/8=47,34грн
Розраховуємо витрати на придбання товарів, робіт і послуг, безпосередньо пов’язаних із наданням соціальної послуги (вт.ч. за кошти спеціального фонду).
№ з/п |
Назва ТМЦ |
Термін використання |
Кількість |
Ціна, грн. |
Вартість |
|
1 |
Велосипед |
60 |
1 |
7600.00(середня ціна) |
1520.00 |
|
ПТРП=1520.00 грн.
З урахуванням кількості робочих днів у 2022 році (258 дні) та норми тривалості робочого дня КУ Центру надання соціальних послуг (8 годин) обчислюємо прямі витрати для надання послуги
ПВ=119203,76+1520,00/258день/8год=58,49грн
Визначення частку адміністративних витрат, яка враховується при визначенні вартості платної соціальної послуги. ЧАВ= АВ* КРАВ : КД
ЧАВ- частка адміністративних витрат,які враховуються при визначенні вартості соціальної послуги;
АВ – адміністративні витрати ;
КРАВ- коефіцієнт розподілу адміністративних витрат;
КД – кількість календарних днів:
Адміністративні витрати: АВ=ЗПЄВ+ПТРП
АВ - адміністративні витрати:
ЗПЄВ - заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування адміністративного обслуговуючого персоналу за 2022
ПТРП – придбання товарів, робіт та послуг на адміністративні потреби
Обчислюємо адміністративні витрати:
Заробітна плата та ЄСВ адміністративного та обслуговуючого персоналу за 2022 рік без урахування відділення соціальної допомоги складають : (1555843,00+342285єсв)= 1898128,00грн
Витрати на придбання товарів, робіт і послуг на адміністративні потреби (25745,00 заг. фонд )= 25745,00грн
інші адміністративні витрати 69527,00 грн складаються з :
витрати на комунальні послуги та енергоносії – 41250,00грн
послуги Інтернет,ремонт комп. техніки– 7740,00грн
транспортні витрати – 20537,50грн
Визначаємо суму адміністративних витрат
АВ=1898128,00+25745,00+69527,00 =1993400,00грн
Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат обчислюється як співвідношення заробітної плати основного та допоміжного персоналу, який здійснює надання соціальних послуг КРАВ = ЗП : ЗВЗП
КРАВ=119203,76/1898128,00=0,063
ЗП- заробітна плата основного та обслуговуючого персоналу,що залучається до надання соціальних послуг
ЗВЗП- заробітна плата адмін. персоналу
Тепер обчислюємо частку адміністративних витрат:
ЧАВ=1993400,00*0,063/258/8=60,85грн
Пунктом 3 Порядку №428 «Про затвердження порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги» від 01.06.2020 року визначено, що адміністративні витрати включаються до тарифу на платну соціальну послугу в розмірі не більш як 15% витрат на оплату праці; визначених за нормами обслуговування для надання цієї послуги робітником. Тому частку адміністративних витрат необхідно враховувати в розмірі 119203,76/258/8*0,15=8,66)
Розраховуємо вартість надання соціальної послуги протягом однієї людино – години
ВОГ=ПВ+ЧАВ=58,49+8,66=67,15грн ( 47,34/67,15*100= 70,50)
Таким чином, вартість надання платної соціальної послуги за одну годину – 67,15 грн.
Розрахунок тарифу та вартості соціальної послуги проведено згідно Методичних рекомендацій ,затверджених наказом № 1186 Міністерства соціальної політики України від 07.12.2015року
Секретар селищної ради Лариса ЗАМУРА
Додаток
до рішення селищної ради
від 28.02.2023 року № 1049 – 24/VIIІ
ТАРИФИ НА ПЛАТНІ СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ
ОРІЄНТОВНИЙ ЧАС ТА ВАРТІСТЬ
для виконання заходів, що складають зміст соціальної послуги догляду вдома на 2023 рік
№ з/п |
Назва заходу |
Одиниця вимірювання |
Витрати часу на надання послуги, хвилин |
Вартість в грн. |
1 |
Допомога у самообслуговуванні |
|
|
|
1,1 |
Вмивання, обтирання, обмивання |
Один захід |
15 (за потреби) |
16,78 |
1,2 |
Вдягання, роздягання, взування |
Один захід |
15 (за потреби) |
16,78 |
1,3 |
Зміна натільної білизни |
Один захід |
15 (за потреби) |
16,78 |
1,4 |
Зміна постільної білизни |
Один захід |
20 (за потреби) |
22,38 |
1,5 |
Купання, надання допомоги при купанні |
Один захід |
60 (за потреби) |
67,15 |
1,6 |
Чищення зубів |
Один захід |
15 (2 рази на тижден або за потреби) |
16,78 |
1,7 |
Миття голови |
Один захід |
15 (за потреби) |
16,78 |
1,8 |
Розчісування |
Один захід |
10 (за потреби) |
11,19 |
1,9 |
Гоління |
Один захід |
20 (за потреби) |
22,38 |
1,10 |
Обрізання нігтів (без патології) на руках або ногах |
Один захід |
20 (за потреби) |
22,38 |
1,11 |
Стрижка волосся (не модельна) |
Один захід |
30 (за потреби) |
33,58 |
1.12. |
Допомога у користуванні туалетом (подача й винесення судна з подальшою обробкою) |
Один захід |
20 (за потреби) |
22,38 |
1,13 |
Допомога у користуванні сечо- чи калоприймачами |
Один захід |
40 (за потреби) |
44,76 |
1,14 |
Навчання навичкам самообслуговування
|
Разове доручення |
15 |
16,78 |
2 |
Ведення домашнього господарства |
|
|
|
2,1 |
Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів |
Один захід |
84 (за потреби, не більше одного разу за одне відвідування) |
94,01 |
2,2 |
Допомога у приготуванні їжі (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів, посуду, винесення сміття тощо) |
Один захід |
19 (за потреби) |
21,26 |
2,3 |
Приготування їжі |
Один захід |
60 (за потреби, 1-2 рази за відвідування) |
67,15 |
2,4 |
Годування (для ліжкових хворих) |
Один захід |
24 (за потреби, 1-2 рази за відвідування) |
26,86 |
2,5 |
Допомога при консервації овочів та фруктів |
Разове доручення |
91 (за потреби) |
101,84 |
|
Прибирання житла:
|
Один захід |
19 (за потреби)
|
21,26 |
|
47,00 |
|||
2,6 |
141,01 |
|||
2,7 |
Розпалювання печей, піднесення вугілля, дров, розчистка снігу; доставка води з колонки |
Одне розпалювання, доставка, піднесення |
43 (за потреби) |
48,12 |
2,8 |
Миття вікон (не більше 3) |
Одне миття одного вікна |
30 (за потреби, не більше 3 вікон) |
33,58 |
2,9 |
Обклеювання вікон |
Разове доручення |
30 (за потреби, не більше 3 вікон) |
33,58 |
2,10 |
Прання білизни та одягу |
Одне прання (до 1,5 кг сухої білизни |
30 (за потреби) |
33,58 |
2,11 |
Прасування |
Одне прасування (до 1,5 кг сухої білизни) |
30 (за потреби) |
33,58 |
2,12 |
Ремонт одягу (дрібний) |
Разове доручення |
6 (за потреби) |
6,72 |
3 |
Забезпечення супроводження (супровід споживача соціальних послуг у поліклініку тощо) |
Разове доручення |
78 (за потреби) |
87,29 |
4 |
Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонентних книжок, оплата комунальних послуг, звірення платежів, заміна книжок) |
Одна оплата |
45 (за потреби) |
50,36 |
5 |
Надання допомоги в оформленні документів (оформлення субсидій на квартирну плату і комунальні послуги)
|
Одне оформлення |
60 (за потреби) |
67,15 |
6 |
Написання листів, заяв, скарг, отримання довідок, інших документів |
Один лист |
30 (за потреби) |
33,58 |
7 |
Представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах та організаціях (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій) |
Одне доручення |
72 (за потреби) |
80,58 |
8 |
Надання допомоги у сільській місцевості з проведення сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки) |
Разове доручення, не більше 0,02 га |
138 (за потреби) |
154,44 |
9 |
Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень) |
Разове доручення |
240 (1 раз на рік) |
268,60 |
10 |
Навчання користуванню та вироблення практичних навичок самостійного користування технічними допоміжними і обов’язковими гігієнічними засобами (протезами, ортезами, інвалідними колясками, катетерами, калоприймачами тощо) |
Разове доручення |
45 (за потреби) |
50,36 |
11 |
Спостереження за станом здоров’я, допомога у проведенні процедур, пов’язаних зі здоров’ям, надання допомоги до приходу лікаря, виклик лікаря додому |
Разове доручення |
15 (за потреби) |
16,78 |
12 |
Сприяння в отриманні медичної допомоги в установах охорони здоров’я та лікувально-профілактичних установах |
Разове доручення |
30 (за потреби) |
33,58 |
13 |
Сприяння у направленні до стаціонарної установи, установи охорон здоров’я та соціального захисту населення |
Разове доручення |
20 (за потреби) |
22,38 |
14 |
Проведення відповідно до призначень лікаря медичних процедур за наявності ліцензії на медичну діяльність цього виду |
Разове доручення |
30 (за потреби) |
33,58 |
15 |
Надання допомоги у виконанні реабілітаційних (лікувально-фізичн вправ |
Разове доручення |
45 (за потреби) |
50,36 |
16 |
Сприяння в отриманні протезно-ортопедичної допомоги, технічних (допоміжних засобів), а також засобів догляду і реабілітації |
Разове доручення |
90 (за потреби) |
100,72 |
17 |
Психологічна підтримка (бесіди, спілкування, мотивація до активності) |
Разове доручення |
60 (за потреби) |
67,15 |
18 |
Сприяння в організації консультування отримувачів послуги із соціально-правових питань, питань отримання комунально- побутових, медичних, соціальних послуг, питань представлення й захисту інтересів отримувачів соціальної послуги у державних і місцевих органах влади, в установах, організаціях, підприємствах, громадських об’єднаннях |
Разове доручення |
72 (за потреби) |
80,58 |
19 |
Допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами |
Разове доручення |
20 (за потреби) |
22,38 |
20 |
Надання інформації з питань соціального захисту населення |
Разове доручення |
20 (за потреби) |
22,38 |
|
Бесіда, спілкування, читання газет, журналів, книг |
Один захід (за потреби) |
30 за потреби згідно з індивідуальним планом/ графіком |
33,58 |
|
Консультації психолога, соціального працівника з метою профілактики та контролю депресії, депресивного стану, страху й тривожності, станів шоку, розпачу, розвитку реактивного психозу, мотивації до активності тощо |
Один захід (за потреби) |
30 за потреби згідно з індивідуальним планом/ графіком |
33,58 |
|
Проведення заходів щодо емоційного та психологічного розвантаження |
Один захід (за потреби) |
60 одноразово / за потреби |
67,15 |
|
Супроводження (супровід) отримувача соціальної послуги в поліклініку, на прогулянку тощо |
Разове доручення |
78 (за потреби) |
87,29 |
|
Підтримка в організації консультування отримувача соціальної послуги з питань соціального захисту населення |
Разове доручення |
46 за потреби згідно з індивідуальним планом/ графіком |
51,48 |
|
Надання інформації з питань соціального захисту населення |
Разове доручення |
20 (за потреби) |
22,38 |
|
Консультування щодо отримання правової допомоги через центри безоплатної правової допомоги |
Разове доручення |
45 (за потреби) згідно з індивідуальним планом/ графіком |
50,36 |
|
Допомога у вигляді скерування, переадресації, супроводу до фахівця з правової допомоги |
Разове доручення |
45 (за потреби) згідно з індивідуальним планом/ графіком |
50,36 |
|
Допомога в оформленні документів (оформлення субсидії на квартплату і комунальні послуги тощо) |
Разове доручення |
60 (за потреби) |
67,15 |
Секретар селищної ради Лариса ЗАМУРА