Відповідно до статей 104,106,107 Цивільного Кодексу України та статей 56, 57, 58 Господарського Кодексу України, статей 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про культуру», «Про бібліотеки та бібліотечну справу», «Про музеї та музейну справу», статей 4, 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», з метою оптимізації, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, удосконалення мережі закладів культури, що функціонують на території Петропавлівської селищної ради, враховуючи пропозиції постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій та постійної комісії з гуманітарних питань (освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту), селищна рада
Реорганізувати шляхом злиття юридичні особи: комунальний заклад культури «Петропавлівський селищний будинок культури Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 36725389), комунальний заклад культури «Петропавлівська центральна публічна бібліотека Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 38121055), комунальний заклад культури «Петропавлівська бібліотека для дітей Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Благодатна, 84, ЄДРПОУ 38121008), комунальний заклад культури «Петропавлівський народний історико-краєзнавчий музей Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 36725352), а також не юридичні особи: Лозівський сільський будинок культури, Лозівську сільську бібліотеку, Самарську сільську бібліотеку та створити комунальний заклад «Центр культури і дозвілля» Петропавлівської селищної ради (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70).
Припинити юридичні особи: комунальний заклад культури «Петропавлівський селищний будинок культури Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 36725389), комунальний заклад культури «Петропавлівська центральна публічна бібліотека Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 38121055), комунальний заклад культури «Петропавлівська бібліотека для дітей Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Благодатна, 84, ЄДРПОУ 38121008), комунальний заклад культури «Петропавлівський народний історико-краєзнавчий музей Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 36725352) у результаті реорганізації шляхом злиття.
Затвердити склад комісії по реорганізації шляхом злиття вищевказаних юридичних осіб згідно з додатком 1.
Встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог - два місяця з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичних осіб на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України.
5. Комісії по реорганізації шляхом злиття юридичних осіб:
1) в установленому законом порядку надати органу, що здійснює державну реєстрацію, рішення про реорганізацію шляхом злиття юридичних осіб для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідних записів,
2) забезпечити здійснення усіх організаційно-правових заходів, пов’язаних з припиненням юридичної особи у результаті реорганізації шляхом злиття, відповідно до вимог діючого законодавства України.
3) подати в установленому порядку на затвердження Петропавлівської селищної ради передавальні акти,
4) повідомити працівників комунальних закладів, що припиняються, про реорганізацію шляхом злиття у порядку, встановленому діючим законодавством України.
6. Затвердити Статут комунального закладу «Центр культури і дозвілля» Петропавлівської селищної ради (додаток 2).
7. Вважати комунальний заклад «Центр культури і дозвілля» Петропавлівської селищної ради правонаступником прав та обов’язків: комунального закладу культури «Петропавлівський селищний будинок культури Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 36725389), комунального закладу культури «Петропавлівська центральна публічна бібліотека Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 38121055), комунального закладу культури «Петропавлівська бібліотека для дітей Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Благодатна, 84, ЄДРПОУ 38121008), комунального закладу культури «Петропавлівський народний історико-краєзнавчий музей Петропавлівської селищної ради» (місцезнаходження: 52700, смт. Петропавлівка, вул. Героїв України,70, ЄДРПОУ 36725352), Лозівського сільського будинку культури, Лозівської сільської бібліотеки, Самарської сільської бібліотеки.
8. Дане рішення набирає чинності після його погодження Міністерством культури та інформаційної політики України.
9. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регуляторної діяльності, інвестицій та постійну комісію з гуманітарних питань (освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту)
Селищний голова Максим ЯБЛУНОВСЬКИЙ
смт. Петропавлівка
06.04.2021 року
№159– 6 /VIІІ
Додаток1
до рішення сесії селищної ради
від 06.04.2021 року №159 - 6/VIІІ
Склад комісії
по реорганізації шляхом злиття
комунального закладу культури «Петропавлівський селищний будинок культури Петропавлівської селищної ради», комунального закладу культури «Петропавлівська центральна публічна бібліотека Петропавлівської селищної ради», комунального закладу культури «Петропавлівська бібліотека для дітей Петропавлівської селищної ради», комунального закладу культури «Петропавлівський народний історико-краєзнавчий музей Петропавлівської селищної ради»
1.Поляновська Людмила Валентинівна | Голова комісії, завідувач сектору культури, туризму, національностей та релігій Петропавлівської селищної ради |
2. Ляхімець Анна Ігорівна | Секретар комісії, спеціаліст 1 категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Петропавлівської селищної ради |
3.Бабанін Микола Михайлович ІНПП | Член комісії, директор комунального закладу культури «Петропавлівський селищний будинок культури Петропавлівської селищної ради», |
4.Лисенко Людмила Іванівна ІНПП | Член комісії, директор комунального закладу культури «Петропавлівська бібліотека для дітей Петропавлівської селищної ради» |
5. Романюк Світлана Сергіївна ІНПП | Член комісії, в.о. директора комунального закладу культури «Петропавлівська центральна публічна бібліотека Петропавлівської селищної ради» |
6.Сергієнко Ніна Іванівна ІНПП | Член комісії, директор комунального закладу культури «Петропавлівський народний історико-краєзнавчий музей Петропавлівської селищної ради» |
Секретар селищної ради Лариса ЗАМУРА
Додаток 2 до рішення селищної ради
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення Петропавлівської селищної ради
від _______ 2021 року
№____-__/VIII
Селищний голова
________М.М.Яблуновський
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І ДОЗВІЛЛЯ» ПЕТРОПАВЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ_______________
смт. Петропавлівка
2021 рік
1. Загальні положення
1.1. Цей Статут розроблений на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про культуру», «Про бібліотеки і бібліотечну справу», «Про музеї та музейну справу» і є документом, який регламентує діяльність комунального закладу «Центр культури і дозвілля» Петропавлівської селищної ради (надалі Центр).
1.2. Центр є правонаступником прав та обов’язків комунального закладу культури «Петропавлівський селищний будинок культури Петропавлівської селищної ради», комунального закладу культури «Петропавлівська центральна публічна бібліотека Петропавлівської селищної ради», комунального закладу культури «Петропавлівська бібліотека для дітей Петропавлівської селищної ради», комунального закладу культури «Петропавлівський народний історико-краєзнавчий музей Петропавлівської селищної ради», Лозівського сільського будинку культури, Лозівської сільської бібліотеки, Самарської сільської бібліотеки.
1.3. Центр є комунальною власністю Петропавлівської селищної ради.
1.4. Засновником Центру є Петропавлівська селищна рада (надалі Засновник).
1.5. Центр підзвітний сектору культури, туризму національностей та релігій Петропавлівської селищної ради.
1.6. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України,
актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури та інформаційної політики України, рішеннями Засновника та його виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями селищного голови і цим Статутом.
1.7. Центр є культурно - дозвіллєвим, культурно-мистецьким, виховним, інформаційним-освітнім, організаційно-методичним та координаційним закладом культури, який об’єднує клубні, бібліотечні та музейний заклади в єдину структурну - цільову систему, що функціонує на території Петропавлівської селищної ради.
1.8. Мова, яка застосовується у діяльності Центру, визначається Конституцією України і відповідним Законом України.
1.9. Зміни до Статуту Центру вносяться у порядку, встановленому чинним законодавством України.
2. Найменування, місцезнаходження і юридичний статус
2.1. Повне найменування: комунальний заклад «Центр культури і дозвілля» Петропавлівської селищної ради.
Скорочене найменування: КЗ «ЦКД» ПСР.
2.2. Місцезнаходження, юридична адреса: вул. Героїв України, 70, смт. Петропавлівка, Петропавлівський район, Дніпропетровська область, 52700.
2.3. Центр є юридичною особою, діє на підставі цього Статуту, має самостійний
кошторис, печатку із зображенням Державного Герба України та ідентифікаційним кодом, кутовий та інші штампи, бланки зі своєю назвою.
2.4. Центр має право бути позивачем і відповідачем у судах, брати участь у діяльності асоціацій, інших об’єднань, укладати угоди, набувати особисті немайнові права, за винятком обмежень, встановлених цим Статутом.
2.5. Центр несе відповідальність за своїми зобов’язаннями, що виникають при здійсненні ним своєї діяльності, в межах належних йому грошових коштів і майна відповідно до чинного законодавства України.
3. Мета, завдання та організаційно-правові засади діяльності Центру
3.1. Центр діє з метою:
- розвитку клубної, бібліотечної та музейної справи;
- задоволення культурних потреб громадян у розвитку народної художньої творчості, підтримки народної традиційної культури, іншої самодіяльної творчої ініціативи;
- організації різних форм дозвілля;
- систематичного, централізованого бібліотечно-інформаційного обслуговування населення через ефективне використання наявних бібліотечних ресурсів;
- організаційно-методичного забезпечення працівників закладів культури з різних напрямків діяльності.
3.2. Основними завданнями Центру є:
- створення та організація діяльності творчих колективів, гуртків, студій, любительських об’єднань, клубів за інтересами, аматорів та майстрів народного мистецтва, розкриття творчих здібностей і обдарувань;
- збереження, відродження та розвиток української культури, а також культур інших національних груп, зміцнення міжнаціонального співробітництва у сфері художньої самодіяльності та культурно-масової роботи;
- вільний розвиток особистості, виховання поваги громадян до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, а також інших націй і народів;
- виховання у громадян патріотизму, любові до України, почуття власної гідності;
- задоволення потреб громадян та підростаючого покоління у професійному самовизначенні;
- вільний та безкоштовний доступ до інформації шляхом бібліотечного обслуговування, сприяння популяризації літератури, використання сучасних інформаційних технологій та запровадження інноваційних форм роботи з користувачами бібліотечних фондів, роботи з користувачами бібліотек;
- формування в бібліотеках Центру максимально повного фонду видань,у першу
чергу вітчизняних, у тому числі краєзнавчого характеру, широкого діапазону документів у різних форматах (книги, періодика, бази даних тощо);
- рекреаційна діяльність, проведення заходів з організації дозвілля, розваг та відпочинку населення та користувачів бібліотек;
- забезпечення діяльності у сфері музейної справи шляхом створення композицій, виставок, експозицій на краєзнавчу тематику;
- ведення в установленому порядку обліку, зберігання, консервації та реставрації
предметів, що перебувають у музейних колекціях, архівних та бібліотечних фондах;
- здійснення науково-дослідницької, фондової, реставраційної, пам’яткоохоронної
діяльності, комплектування музейних, архівних та бібліотечних фондів, зокрема шляхом придбання у встановленому порядку, отримання добровільних внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб, а також у порядку спадкування;
- забезпечення екскурсійного та лекційного обслуговування відвідувачів;
- надання методичної і практичної допомоги працівникам культури, клубним формуванням, групам та окремим громадянам з питань організації та проведення культурно - освітньої роботи, художньої самодіяльності й дозвілля, написання сценаріїв свят, концертних програм, репертуарних планів тощо;
- організація та проведення для працівників культури навчань, семінарів, нарад, занять школи практичного навчання, показових заходів з різних напрямків діяльності; проведення культурно-мистецьких масових заходів, оглядів художньої
самодіяльності, фестивалів, конкурсів, виїзних концертів тощо;
- забезпечення підготовки та участі аматорських колективів та окремих виконавців у місцевих, обласних, всеукраїнських та міжнародних фестивалях, конкурсах, оглядах тощо;
- збір інформації та звітності про діяльність закладів культури, що входять до
структури Центру, її узагальнення та аналіз, розповсюдження передового досвіду роботи.
3.3. Центр має право віддавати перевагу тим чи іншим функціям та завданням, самостійно приймати рішення і здійснювати діяльність у межах своєї компетенції, передбаченої чинним законодавством та цим Статутом, виходячи із власних умов і можливостей за попереднім узгодженням з селищною радою.
3.4. З метою виконання основних завдань Центр може створювати різні структурні підрозділи, що діють на його базі (відділи, сектори з основних видів діяльності, гуртки художньої самодіяльності, творчі колективи, студії, курси, любительські об’єднання, інші відділи та сектори тощо), що фінансуються як із коштів Центру, так і за рахунок внутрішнього госпрозрахунку і діють на підставі положень, затверджених керівником Центру відповідно до нормативно-правових актів в галузі культури та погоджених селищною радою.
3.5. Центр може організовувати роботу своїх структурних підрозділів у приміщеннях загальноосвітніх навчальних закладів, інших закладів культури, установ, підприємств, організацій відповідно до укладених з ними угод у порядку, встановленому чинним законодавством України.
3.6. Центр має право організовувати виконання замовлень підприємств, установ та організацій, фізичних та юридичних осіб із надання відповідних платних послуг, передбачених чинним законодавством України.
3.7. Документація Центру з різних напрямків діяльності ведеться за вимогами і зразками, затвердженими Міністерством культури та інформаційної політики України, а також Типовою інструкцією з діловодства.
3.8. Центр працює за річним планом, що затверджується селищною радою, за погодженням з сектором культури, туризму, національностей та релігій селищної ради. Квартальні, місячні та щотижневі плани роботи Центру затверджуються його керівником за попереднім погодженням з сектором культури, туризму, національностей та релігій селищної ради , у встановлені останнім строки.
3.9. Центр користується гарантією держави з дотримання його прав і законних інтересів. Втручання у його діяльність з боку громадських організацій, політичних партій і рухів не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.
4. Структура Центру
4.1. Відповідно до напрямків діяльності Центру до його Структури входять:
- Працівники КЗ «ЦКД» ПСР
- Структурний підрозділ — Бібліотечна справа
- Структурний підрозділ — Музейна справа
- Лозівський сільський будинок культури — філія
- Лозівська сільська бібліотека - філія
4.2. Центр має єдиний штат працівників та єдину матеріально-технічну базу.
4.3.Відділи, що входять до структури Центру, діють на підставі положень, розроблених відповідно до нормативно-правових актів в галузі культури, затверджених керівником Центру і погоджених сектором культури, туризму, національностей та релігій селищної ради.
4.4. Центр може мати інші структурні підрозділи та/або філії (філіали). Рішення про створення структурних підрозділів та/або філій (філіалів) приймається Засновником за поданням керівника Центру та селищної ради після узгодження питань про забезпечення фінансування, необхідного обладнання, виділення або придбання відповідних приміщень , тощо, шляхом внесення змін та доповнень до п. 4.1 цього Статуту.
5. Майно Центру
5.1. Майно Центру становлять основні фонди (приміщення, обладнання, музична апаратура, бібліотечний та музейний фонд тощо), оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у зведеному балансі селищної ради.
5.2. Майно Центру є комунальною власністю Засновника та надається Центру у користування.
5.3. Джерелами формування майна Центру є:
- майно, передане йому рішенням Засновника;
- майно, що надходить безоплатно, або у вигляді безповоротної допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань організацій, підприємств і громадян;
- інше майно, набуте на підставах, не заборонених чинним законодавством України.
5.4. Вилучення майна Центру може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.
5.5. Збитки, завдані Центру внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними і фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.
5.6. Відчуження основних засобів Центру здійснюється відповідно до чинного законодавства України у порядку, затвердженому рішенням Засновника. Одержані в результаті відчуження основних засобів (крім нерухомого майна) кошти використовуються Центром відповідно до чинного законодавства України. Кошти, одержані від відчуження нерухомого майна, що є власністю Засновника, надходять до бюджету розвитку міського бюджету і використовуються у порядку, встановленому рішенням Засновника.
5.7. Майнові права Центру захищені чинним законодавством.
6. Фінансово-господарська діяльність Центру
6.1. Фінансово-господарська діяльність Центру проводиться відповідно до законодавства та цього Статуту.
6.2. Ведення бухгалтерського обліку та звітності, банківські та інші подібні їм операції за статтями кошторису витрат Центру, здійснюються відділом бухгалтерського обліку та звітності селищної ради.
6.3. Фінансування Центру здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах видатків по галузі «Культура» відповідно до затвердженого органом управління, як головного розпорядника коштів, кошторису, а також за рахунок власних надходжень, отриманих згідно з чинним законодавством.
6.4. Кошторис Центру розробляється його керівником та затверджується головою селищної ради.
6.5. Бюджетні та інші кошти спрямовуються на виконання статутних завдань Центру, матеріальні витрати, пов’язані з господарською діяльністю, підготовку та перепідготовку кадрів, оплату праці, збереження і зміцнення матеріально-технічної бази, поточне утримання Центру та закладів культури, що входять до його структури, соціальний захист та матеріальне стимулювання членів трудового колективу та інші цілі, передбачені колективним договором.
6.6. Фінансування Центру може здійснюватися також за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством.
6.7. Додатковими джерелами формування коштів Центру є:
- кошти, отримані від надання платних послуг,
- кошти гуманітарної або благодійної допомоги,
- добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян,
- інші надходження, не заборонені чинним законодавством.
6.8. Центр є неприбутковою бюджетною організацією.
Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізацію мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Статутом.
Розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників, членів, працівників Центру (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску) та інших, пов’язаних з ними осіб, заборонено.
6.9. Центр не підлягає приватизації.
6.10. Центр у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:
- розпоряджатися коштами, одержаними від господарської та іншої діяльності відповідно до цього Статуту,
- розвивати власну матеріально-технічну базу,
- списувати з балансу необоротні активи, які стали непридатними відповідно до
чинного законодавства,
- виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та цьому у Статуту.
6.11. Матеріально-технічна база Центру включає приміщення, споруди, обладнання, засоби зв’язку, земельні ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває в його користуванні.
7. Управління Центром
7.1. Безпосереднє керівництво Центром здійснює його директор, який підпорядкований сектору культури, туризму, національностей та релігій селищної ради.
7.2. Призначення на посаду директора Центру здійснюється відповідно до Закону України «Про культуру» шляхом укладання з ним контракту строком на п’ять років за результатами конкурсу, який проводить орган управління.
7.3.Звільнення з посади директора Центру здійснюється відповідно до чинного законодавства.
7.4.Директор Центру:
- здійснює загальне керівництво Центром та відповідає перед Засновником за результати діяльності Центру;
- самостійно вирішує питання діяльності Центру, які передбачені цим Статутом, за винятком тих, що віднесені до компетенції Засновника;
- організує роботу та контролює виконання завдань, визначених цим Статутом, рішень Засновника та його виконавчого комітету, розпоряджень та доручень селищного голови, несе персональну відповідальність за їх виконання;
- розробляє річний план роботи на відповідний рік та подає його на затвердження Засновнику;
- розробляє та затверджує Положення про відділи, що входять до структури Центру;
- розробляє структуру та штатний розпис Центру та подає на затвердження селищному голові за погодженням з сектором культури, туризму, національностей та релігій селищної ради;
- на підставі затвердженого штатного розпису призначає та звільняє працівників Центру, установлює конкретні розміри посадових окладів, надбавок, доплат, премій у межах виділених коштів фонду оплати праці, застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення відповідно до чинного законодавства;
- видає накази у межах своєї компетенції і контролює їх виконання;
- приймає кадрові рішення стосовно працівників Центру;
- затверджує посадові інструкції працівників Центру відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій;
- розробляє перелік платних послуг, що можуть надаватися Центром відповідно до чинного законодавства та подає на затвердження органу управління та Засновнику;
- створює умови для підвищення професійного, фахового і виконавського рівня, творчого зростання працівників Центру, пошуку та застосуванню ними ефективних форм і методів роботи;
- не рідше одного разу на три роки забезпечує у встановленому порядку проведення атестації працівників Центру, є головою атестаційної комісії;
- один раз на три роки проходить навчання та переатестацію з охорони праці та пожежної безпеки;
- забезпечує безпечні умови праці працівників Центру та здійснює контроль за дотриманням вимог норм і правил охорони праці, технічної та пожежної безпеки, санітарної гігієни; проводить інструктажі з охорони праці та протипожежної безпеки відповідно до нормативно-правових актів;
- забезпечує підготовку і вчасне подання до селищної ради планово-звітної документації;
- за порушення трудової, виробничої дисципліни, невиконання, або неналежне виконання посадових обов’язків, інструктивних документів стосовно діяльності Центру може бути притягнутий до дисциплінарної, матеріальної, цивільної, адміністративної або кримінальної відповідальності у порядку, визначеному чинним законодавством;
- забезпечує збереження матеріальних цінностей Центру;
- дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-просвітницьких закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у творчо-виробничій діяльності Центру.
7.5. Органом громадського самоврядування Центру є загальні збори трудового колективу Центру. Вони скликаються в разі необхідності, але не рідше одного разу на рік.
7.6. Збори трудового колективу вважаються правочинними, якщо в них бере участь більше половини колективу. Порядок денний готується керівником Центру. Рішення приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів від кількості присутніх на зборах членів колективу та оформлюється протоколом.
7.7. Правила внутрішнього трудового розпорядку Центру затверджуються рішенням загальних зборів трудового колективу.
8. Діяльність Центру у рамках всеукраїнського
і міжнародного співробітництва
8.1. Центр має право проводити обмін фахівцями у рамках культурних програм, проектів, брати участь у всеукраїнських і міжнародних культурно-мистецьких заходах.
8.2. Центр має право укладати угоди про співробітництво, установлювати прямі зв'язки з органами управління культурою, освітою, навчальними закладами, науковими установами, підприємствами та організаціями, громадськими об'єднаннями України та інших країн у встановленому законодавством порядку.
9. Соціальні гарантії працівників Центру
9.1. Працівники Центру користуються гарантіями, встановленими законодавством про працю, соціальне страхування, пенсійне забезпечення.
9.2 Відповідно до нормативних документів працівникам Центру можуть встановлюватися надбавки та доплати відповідно до нормативно-правових актів в галузі культури в межах фонду оплати праці, затвердженого у кошторисі Центру.
9.4. Працівникам бібліотек, які ведуть культурну, освітню, інформаційну, методичну діяльність встановлюється надбавка за особливі умови роботи відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України в межах фонду оплати праці, затвердженого у кошторисі Центру.
10. Припинення діяльності Центру
10.1. Припинення діяльності Центру відбувається шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації за рішенням Засновника або за рішенням суду, якщо діяльність Центру суперечить чинному законодавству України, меті його створення і здійснюється відповідно до законодавства України.
10.2. У разі припинення юридичної особи Центру (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи передаються ОДНІЙ або КІЛЬКОМ неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу відповідного бюджету.
10.3. Ліквідація Центру проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центру.
10.4. При реорганізації або ліквідації Центру працівникам, які вивільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства.
10.5. Центр втрачає право юридичної особи і визнається таким, що припинив існування з моменту виключення його з єдиного державного реєстру України.
11. Заключні положення
11.1. Цей Статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.
Зміни та доповнення до Статуту вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.
Секретар ради
4. Створити комісії з реорганізації сільських рад вказаних в п.1 та п.2 даного рішення:
4.1. Самарської комісії з реорганізації у складі:
1. Яблуновський Максим Миколайович – Петропавлівський селищний голова - голова комісії (ІПН 2955810995), 04.12.1980 року народження.
2. Немиря Тетяна Василівна – завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності Петропавлівської селищної ради, заступник голови комісії (ІПН 2766411088), 28.09.1975 року народження.
3. Динник Євгеній Сергійович – староста сіл Самарське, Лугове, Васюківка – член комісії (ІПН 3269621999), 08.07.1989 року народження.
4. Гайворонська Ольга Вікторівна – головний бухгалтер Самарської сільської ради - член комісії (ІПН 2365917003), 10.10.1064 року народження.
5. Сазанська Анастасія Олегівна - землевпорядник Самарської сільської ради - член комісії ( ІПН 3407315145), 15.04.1993 року народження.
4.2 Лозівської комісії з реорганізації у складі:
1. Яблуновський Максим Миколайович – Петропавлівський селищний голова - голова комісії (ІПН 2955810995), 04.12.1980 року народження.
2. Немиря Тетяна Василівна – завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності Петропавлівської селищної ради, заступник голови комісії (ІПН 2766411088), 28.09.1975 року народження.
3. Шкурко Лідія Іванівна – староста сіл Лозове, Росішки, Роздори, член комісії (ІПН 2192809885), 14.01.1960 року народження.
4. Легка Наталя Іванівна – головний бухгалтер Лозівської сільської ради, член комісії (ІПН 2480806585), 03.12.1967 року народження.
5. Губан Олена Лаврентіївна - землевпорядник Лозівської сільської ради, член комісії (ІПН 2486407788), 28.01.1968 року народження
5. Покласти на Комісію з реорганізації Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області повноваження щодо здійснення повної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 31.12.2020 року.
6. Інвентаризацію проводити у присутності матеріально відповідальних осіб Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області , по кожній окремо.
7. Затвердити План заходів з реорганізації Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (додаток 1).
8. З метою забезпечення своєчасного проведення інвентаризації майна, активів та зобов’язань Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області надати право Петропавлівському селищному голові здійснювати без погодження з Петропавлівською селищною радою заміну персонального складу Комісії з реорганізації у випадку тимчасової непрацездатності когось з членів Комісії під час виконання Плану заходів з реорганізації Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області.
9. Затвердити форму передавального акту (додаток 2). Комісії з реорганізації використовувати затверджену форму у своїй роботі.
10. Затвердити форму акту приймання - передачі документів, що нагромадилися станом на 31.12.2020 року під час діяльності вказаних рад, що приєднуються до Петропавлівської селищної ради (додаток 3). Комісіям з реорганізації використовувати затверджену форму у своїй роботі.
11. Комісіям з реорганізації забезпечити інвентаризацію документів, що нагромадилися під час діяльності Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області станом на 31.12.2020 року в порядку, передбаченому законодавством та передати їх Петропавлівській селищній раді.
12. Визначити відповідальною за фізичне приймання документів, що нагромадилися під час діяльності Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області станом на 31.12.2020 року до Петропавлівської селищної ради секретаря Петропавлівської селищної ради.
13. Уповноважити Петропавлівського селищного голову затвердити від імені Петропавлівської селищної ради акти приймання-передачі документів, що нагромадилися під час діяльності Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області станом на 31.12.2020 року.
14. Секретарю Петропавлівської селищної ради в строк до 31.01.2021 року подати Петропавлівському селищному голові пропозиції щодо порядку подальшого зберігання та використання документів Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (не завершених в діловодстві та архівів).
15. Петропавлівському селищному голові не пізніше 25.12.2020 року. утворити комісію з прийняття майна, активів та зобов’язань Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та забезпечити своєчасне та повне прийняття та оприбуткування зазначеного майна, активів та зобов’язань Петропавлівською селищною радою.
16. Голові Комісії з реорганізації забезпечити своєчасне здійснення заходів, передбачених Планом, та про хід і результати проведеної роботи інформувати Петропавлівську селищну раду шляхом здійснення доповідей на пленарних засіданнях.
17. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Селищний голова М.М.Яблуновський
смт. Петропавлівка
11.12.2020 року
№ 18 – 2/VIIІ
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення сесії селищної ради
від 11.12.2020 року № 18 – 2/VIIІ
План заходів
з реорганізації Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
з/п |
Заходи |
Термін |
Виконавець |
1. |
Інвентаризація та передача документів, що нагромадилися під час діяльності Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області станом на 31.12.2020 Петропавліській селищнй раді |
До 31.12.2020 року |
Комісія |
2. |
Повна інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 31.12.2020. |
До 31.12.2020 року |
Комісія |
3. |
Звернення до Пенсійного фонду України та органу ДФС з метою одержання відповідно довідок про відсутність заборгованостей |
До складання передавального акту |
Комісія
|
4. |
Закриття казначейського рахунку |
До 01.03.2021 року |
Заступник голови комісії |
5. |
Складання передавального акту майна, активів та зобов’язань Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області Петропавлівській селищній раді |
До 10.01.2020 |
Комісія
|
6. |
Передача складених Комісією з реорганізації передавальних актів на затвердження Петропавлівській селищній раді
|
14.01.2020 |
Голова Комісії |
7. |
Забезпечення процесу передачі майна, активів та зобов’язань Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області Петропавлівській селищній раді |
Протягом 1 робочого дня з моменту затвердження відповідного передавального акту Петропавлівською селищною радою |
Комісія |
Сектретар селищної ради Л.М.Замура
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення селищної ради
від 11.12.2020 року № 18 – 2/VIIІ
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
смт.Петропавлівка «____» січня 2021 року
Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з реорганізації Самарської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області та Лозівської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області створеної рішенням Петропавлівської селищної ради від 11.12.2020 року № 18 – І/VIIІ у складі:
Голова комісії:
- Яблуновський Максим Миколайович – Петропавлівський селищний голова;
- Заступник голови комісії - Немиря Тетяна Василівна, завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності Петропавлівської селищної ради;
Членів комісії:
Динника Євгенія Сергійовича – староста сіл Самарське, Лугове, Васюківка
Гайворонська Ольга Вікторівна – головний бухгалтер Самарської сільської ради
Сазанська Анастасія Олегівна - землевпорядник Самарської сільської ради
керуючись Законом України від 06.12.2020 року №1009-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій», ч.ч. 2, 3 ст. 107 Цивільного кодексу України, , склали цей акт про наступне:
1. Петропавлівська селищна рада (ЄДРПОУ 04338486), місцезнаходження: Дніпропетровська область, Петропавлівський район, смт.Петропавлівка, вул. Героїв України будинок 53, внаслідок реорганізації (складається по кожній сільській раді окремо)(ЄДРПОУ_____)повне місцезнаходження:____________________________________________________
шляхом приєднання до Петропалівської селищної ради, яка є правонаступником майна, активів та зобов’язань (Самарської-Лозівської сільської ради, складається по кожній окремо) а саме:
Необоротних активів (балансова вартість) – ____________ грн., у тому числі:
- основні засоби – __________ грн.;
- інші необоротні матеріальні активи – __________ грн.;
Виробничі запаси – __________ грн.;
Грошових коштів – __________ грн.;
Дебіторської заборгованості – __________ грн., у тому числі:
- перед бюджетом – __________ грн.;
- з оплати праці – __________ грн.;
Кредиторської заборгованості – __________ грн., у тому числі:
- перед бюджетом – __________ грн.;
- з оплати праці – __________ грн.;
2. Разом із майном (Самарської- Лозівської сільської ради, складається по кожній окремо) Петропавлівська селищна рада приймає документи, що підтверджують право власності (володіння, користування, розпорядження) на об’єкти основних засобів та документів, які підтверджують право власності або користування земельними ділянками.
Додатки до передавального акту:___ на ____ аркушах. Усього: _____ аркушів.
Комісія з реорганізації (Самарської- Лозівської , складається по кожній окремо) сільської ради:
Голова комісії: ______________ __________________________
(підпис) (ПІБ)
Заступник голови комісії: ______________ __________________________
(підпис) (ПІБ)
Член комісії: ________________________ _________________________
(підпис) (ПІБ)
Член комісії: ________________________ _________________________
(підпис) (ПІБ)
Від імені Петропавлівської селищної ради прийняла Комісія з прийняття майна, активів та зобов’язань, у складі:
_________________________ _________________________
(підпис) (ПІБ)
_________________________ _________________________
(підпис) (ПІБ)
_________________________ _________________________
(підпис) (ПІБ)