Звіти про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання послуг КУ «Центр надання соціальних послуг» Петропавлівської селищної ради за 2021 рік
опубліковано 14 лютого 2022 року о 12:37

Зведений звіт про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг КУ «Центр надання соціальних послуг»

Петропавлівської селищної ради за 2021 рік

Всього за 2021 рік надано соціальних послуг 596 громадянам похилого віку та особам/сімям, які опинилися в складних життєвих обставинах

  •    відділення     соціальної допомоги вдома - 192 громадянина
       
  • відділення     надання натуральної та грошової допомоги     -  150 громадян

        
  • відділення     соціальної роботи -  254 громадян

    Петропавлівська,    Українська та Брагинівська громади співфінансують КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради, що дає можливість надавати соціальні послуги мешканцям цих громад.

    У звітному році було запроваджено інноваційні соціальні послуги :

  •    рішенням     Петропавлівської селищної ради     №224-7/VIII     від     27.05.2021 року у складі установи створено     спеціалізовану службу первинного     соціально – психологічного консультування     осіб, які постраждали від домашнього     насильства та/або насильства за ознакою     статі, введену штатну одиницю психолог.
       
  • створена     громадська приймальня з дитячим     куточком, яка розпочала свою роботу     30.12.2021 року.

Взаємодія з Петропавлівським міськрайонним відділом філії Державної установи «Центр пробації» у Дніпропетровській області по соціальній роботі з неповнолітніми дітьми та молоддю, яка спрямована на виправлення осіб засуджених до покарань не пов’язаних з позбавленням волі.

В 2021 році працівники установи приділили велику увагу навчанням по підвищенню кваліфікації та отримали відповідні сертифікати: 

  •    проведені     триденні тренінги навчання соціальних     робітників відділення соціальної     допомоги вдома для фахового надання     перукарських послуг немобільним     громадянам Петропавлівської ТГ,     Брагинівської ТГ, Української ТГ.     Петропавлівською селищною радою було     закуплено приладдя та інвентар для     надання нового виду соціальних послуг;
       
  • пройшли     навчання з курсу «Надання соціальних     послуг у період пандемії» за участю     Офісу Президента України, міжнародного     фонду «Відродження», громадської     організації «PH     Capital.     Експерти з громадського здоров’я» та     отримали сертифікати. Всі працівники     установи вчасно були забезпечені     індивідуальними засобами захисту в     достатній кількості. (маски, гумові     рукавички, антисептики);

        
  •     в навчально – методичному центрі     післядипломної освіти та підвищення     кваліфікації Дніпропетровського     національного університету ім. Олеся     Гончара 2 фахівця із соціальної роботи     отримали сертифікати за програмою     «Підвищення кваліфікації по здійсненню     соціальної роботи та надання соціальних     послуг сім’ям/особам вразливих     груп населення, у тому числі які     перебувають в складних життєвих     обставинах»;

        
  •     в тренінговому центрі Дніпропетровської     обласної державної адміністрації

    Дніпропетровського обласного центру соціальних служб директор установи, завідувач відділення соціальної роботи та 3 фахівця із соціальної роботи пройшли навчання за програмою «Взаємодія національної поліції та суб’єктів соціальної роботи у сфері протидії домашньому насильству за ознакою статі»;

  •        спільно з німецьким товариством     міжнародного співробітництва (GIZ) в рамках проектів «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України» та «Підвищення спроможності закладів до впровадження інноваційних процесів» проведено 8 тренінгів для 25 штатних працівників;
       
  • за програмою     реінтеграції  ветеранів IREX     та підтримки Державного департаменту     США працівники КУ «ЦНСП» приймали     участь у двох денному тренінгу «Посилення     спроможності здійснювати підтримку     ветеранів та їх сімей з питань психічного     здоров’я», та отримали відповідні     сертифікати;

Результатом співпраці з німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) є створення пункту прокату реабілітаційних засобів, який надає безкоштовні послуги громадянам територіальних громад, протягом 2021 року 32 громадян, які не мають інвалідності отримали засоби реабілітації.

В КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради постійно проводиться систематична робота щодо широкого інформування населення про соціальні послуги, які можна отримати в структурних підрозділах КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради та порядок їх надання, шляхом розміщення інформації на інформаційних стендах КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради та сільських рад, створена сторінка в мережі фейсбук де громадяни можуть ознайомитись з переліком послуг та корисною інформацією діяльності установи.

Здійснюючи аналіз діяльності КУ «ЦНСП», враховуючи звіти про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг у відділеннях, згідно шкали оцінки якісних показників соціальних послуг діяльність установи відповідає встановленому рівню – «ДОБРЕ»

Проте, не зважаючи на таку оцінку ми повинні пам’ятати, що одна з головних цілей роботи – забезпечити допомогу громадянам СЖО, інвалідам, людям похилого віку у підтримці звичних обов’язків, функцій, видів діяльності та стосунків з оточуючими людьми. Створення таких умов, при яких людина зможе бути суспільно корисною, зберігаючи тим самим гарантію певної стабільності, оптимістичні надії на те, що за нових життєвих обставин людина залишиться корисною та потрібною. Вся робота працівників КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради спрямована на вдосконалення комфортного проживання громадян похилого віку, інвалідів, громадян СЖО Петропавлівської ТГ, Брагинівської ТГ та Української ТГ в період карантину та і в цілому тому, що життя людини – сама велика цінність.



Директор КУ «ЦНСП»                        Зінаїда ПАВЛЕНКО


З В І Т

про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома  Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Петропавлівської селищної ради за 2021 рік


     На  виконання Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 р. № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» ( зі змінами від 19.05.2021 р.), з метою покращення якості надання соціальних послуг населенню Петропавлівської селищної ради протягом січня 2022 року проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг в Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг» Петропавліської селищної ради (далі - Центр).  17.01.2022 року виданий наказ №8 директора Центру про організацію проведення моніторингу та оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома у відділенні соціальної допомоги вдома, було  затверджено порядок проведення моніторингу та оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома Центру та створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг. На засіданні комісії призначено відповідального за організацію і проведення моніторингу та оцінки якості наданих соціальних послуг.

У відділення соціальної допомоги вдома – 192 (20 соціальних робітників)

соціальними робітниками надано соціальних послуг за  2021 рік - 55939 із них:

  •    ­на     безоплатній основі  одиноким громадянам     – 54775 соц. послуг
       
  • самотньо     проживаючим громадянам – 1164 соц. послуг         

    на суму 48033,00 грн.

Всі громадяни користуються диференційованою оплатою в розмірі 12% від отримуваного доходу.

За категоріям з них:

  •     ветерані      війни – 30 громадян,
       
  • ветеранів     праці –64 громадян  

        
  • осіб     з інвалідністю – 31 громадянин

        
  • особи     80 років і старше – 95 громадян

        
  • особи     з V групою рухової активності - 9 громадян 

Петропавлівська, Українська та Брагинівська громади співфінансують             КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради, що дає можливість надавати соціальні послуги мешканцям цих громад.

Петропавлівська ТГ                   119 громадян похилого віку ВСДВ;

Брагинівська ТГ                          36 громадян похилого віку ВСДВ;

Українська ТГ                             37 громадян похилого віку ВСДВ


При здійсненні внутрішнього оцінювання якості соціальної послуги догляду вдома застосовували такі методи оцінки як анкетне опитування підопічних відділення, телефонне опитування та вивчення документації, в тому числі звернень отримувачів соціальних послуг. Для визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, які надаються відділенням, було опитано 185 підопічних, що становить 92,5% від всіх обслужених.  В результаті перевірки були отримані позитивні відгуки щодо роботи соціальних робітників. Також виявлено, що 1 особа – отримувач соціальних послуг догляду вдома не в повній мірі задоволена якістю її надання. У зв’язку з цим на нараді додатково проведена роз’яснювальна робота по питанню підвищення якості надання послуг.

Соціальні робітники відвідують своїх підопічних 2-3, а при необхідності 4-5 разів на тиждень та надають їм послуги відповідно до укладеного договору та індивідуального плану. Середнє навантаження на одного соціального робітника становить  6 – 10 осіб. Відділенням забезпечено безоплатне обслуговування громадян, які не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу. Громадяни, які мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу і мають доходи від 2-х до 4-х прожиткових мінімумів отримують соціальні послуги з установленням диференційованої плати залежно від доходів отримувача, громадяни, які мають доходи менше 2-х прожиткових мінімумів, отримують соціальні послуги безкоштовно.

Пріоритетним  завданням в проведенні оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома є:

  •     дотримання     вимог до соціальних послуг, встановлених     Державним

стандартом соціальної послуги догляду вдома;

  •     підвищення     рівня професійної компетентності     персоналу;
       
  • дотримання     встановленого рівня якості соціальних     послуг;

        
  • визначення     результативності надання соціальної     послуги догляду вдома;

Державний стандарт визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги догляду вдома, показники її якості та механізм оцінки дотримання стандарту і застосовується для організації надання соціальної послуги догляду вдома особам похилого віку, людям з інвалідністю, хворим    (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, здійснення моніторингу й контролю надання соціальної послуги догляду вдома.

Моніторинг – це системне спостереження за станом та тенденціями, що відбуваються в Центрі, шляхом регулярного збору та аналізу даних.

Оцінка якості послуг – це процедура, яка відбувається періодично і має на меті визначити як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача послуг.

Підставою для проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг є здійснення планового контролю.

Об’єктом внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг є відділення соціальних послуг за місцем проживання Центру.

Предметом внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг є соціальна послуга догляду вдома.

Цілі проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальної послуги догляду вдома:

  •     оптимізація     діяльності відділення соціальних     послуг за місцем проживання;
       
  • підвищення     рівня професійної компетенції персоналу     відділення;

        
  • дотримання     встановленого та підвищення рівня     якості соціальної послуги догляду     вдома.

Внутрішньому моніторингу та оцінці підлягають:

  •     дотримання     вимог, встановлених у Державному     стандарті догляду вдома;
       
  • дотримання     показників забезпечення якості,     встановлених у Державному стандарті     догляду вдома.

Завдання моніторингу та оцінки якості соціальної послуги догляду вдома полягають у:

  •     проведення     оцінки дотримання вимог до якості     соціальної послуги,

встановлених в Державному стандарті догляду вдома;

  •     виявлення     випадків порушень чи недотримання     законодавчих та нормативно-правових     актів, що регулюють надання соціальної     послуги догляду вдома й вжиття заходів     щодо їх усунення;
       
  • визначення     результативності надання соціальної     послуги догляду вдома;

        
  • виявлення     негативних і позитивних тенденцій у     процесі надання соціальної послуги     догляду вдома, підготовка заходів щодо     вдосконалення якості надання соціальної     послуги догляду вдома.

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовуються:

  •     показники     якості соціальної послуги догляду     вдома, наведені в додатку 4 (зі змінами)     Державного стандарту догляду вдома,     затвердженого наказом Міністерства     соціальної політики України від     13.11.2013 р.             № 760;
       
  • рекомендації     щодо шкали оцінки якості соціальних     послуг, наведених в додатку 2 Методичних     рекомендацій з проведення моніторингу     та оцінки якості соціальних послуг,     затверджених наказом Міністерства     соціальної політики.

Соціальна послуга догляду вдома надається відділенням соціальної допомоги вдома за місцем проживання громадянам похилого віку та особам з інвалідністю, які досягли 18-річного віку на безоплатній чи з встановленням диференційованої плати.

При проведенні внутрішньої оцінки якості наданих соціальних послуг застосовувались показники якості соціальних послуг такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність, повага до гідності отримувача соціальних послуг, професійність.

Критерії оцінювання:

  •     наявність     визначення індивідуальних потреб     отримувача соціальних послуг (100%) –     індивідуальні потреби у соціальних     послугах визначаються згідно звернень     громадян. Всі особові справи отримувачів      соціальної послуги догляду вдома     містять індивідуальні плани, які     відповідають визначеним індивідуальним     потребам, договір про надання соціальної     послуги відповідно до Державного     стандарту соціальної послуги догляду     вдома. Статус – «добре»;

Один примірник індивідуального плану та договору знаходиться в отримувача соціальної послуги, другий - у відділенні соціальних послуг за місцем проживання.

  •     забезпечення     перегляду індивідуального плану надання     соціальних послуг (100%) – індивідуальні     плани переглядалися та коригувалися     за потребою отримувачів  та     згідно строків, які встановлені Державним     стандартом.
       
  • стан     задоволення отримувачів наданими     соціальними послугами, яких вони     потребують (97,7%) . (задоволені)

По показнику оцінки «Адресність та індивідуальний підхід»  результат становить 99,2%, тобто отримує статус «добре»

Результативність.

Критерії оцінювання:

  •     рівень     задоволеності соціальними послугами     (за оцінками отримувачів соціальної     послуги) (96,6%) – більша частина отримувачів     надає позитивні відгуки. Статус –     «добре»;
       
  • покращення     емоційного, психологічного, фізичного     стану отримувачів соціальних послуг,     позитивні зміни у стані отримувача у     процесі їх надання порівняно з періодом,     коли послуга не надавалась (100%).  Статус     – «добре»;

        
  • проведення     опитувань, збору відгуків, реагування     на скарги отримувачів соціальних послуг     та/або їх законних представників та     проведення роботи щодо надання роз’яснень     отримувачам соціальних послуг та/або     їх законним представникам (100%) – в ході     опитування отримувачів соціальних     послуг та проведених перевірок були     отриманні позитивні відгуки щодо     роботи соціальних робітників     відділення. Постійно проводиться     інформаційно-роз’яснювальна робота     серед підопічних щодо якості соціального     обслуговування. Статус – «добре»;

        
  • розроблення     та застосування системи заохочення     надавачів соціальної послуги догляду     вдома, роботу яких позитивно оцінюють     отримувачі соціальної послуги (100%) –     в Центрі розроблено положення про     преміювання працівників. Статус –     «добре»

За результатами опитування скарг стосовно надання соціальних послуг від отримувачів не надходило. В процесі розгляду результатів анкетування серед отримувачів соціальної послуги догляд вдома враховувалися побажання щодо підвищення якості соціальних послуг, які оперативно вирішувались шляхом позапланових відвідувань. 

По показнику «Результативність» результат становить 98,9%, тобто отримує статус «Добре».

Своєчасність.

Критерії оцінювання:

  •     прийняття     рішення щодо надання соціальної послуги,     визначення індивідуальних потреб     отримувача соціальної послуги, підготовка     індивідуального плану надання соціальної     послуги у встановлений строк (95%) – всі     звернення громадян були розглянуті з     дотриманням термінів у прийнятті     рішень. Рішення про надання соціальної     послуги догляду вдома  приймається     відділом соціального захисту та охорони     здоров’я Петропавлівської селищної     ради   відповідно до порядку     організації надання соціальних послуг.     Відмов у наданні соціальної послуги     догляду вдома не було. Статус -     «добре»;
       
  • підписаний     у двосторонньому порядку договір на     надання соціальної послуги (100%) –     договір оформлюється у відповідності     до вимог Державного стандарту. Договір     складається у двох примірниках, один     з яких зберігається в особовій справі     отримувача соціальної послуги, інший     – передається отримувачу. Статус –     «добре»;

        
  • строки     та терміни надання соціальної послуги     відповідають зазначеним у договорі     (98%) – порушень строків та термінів     надання соціальної послуги, зазначених     у договорах, не виявлено. Статус –     «добре».

        
  • 96,6     % опитаних громадян задоволені     періодичністю та своєчасністю наданих     соціальних     послуг.

По показнику «Своєчасність» результат становить 97,7%, тобто отримує статус «Добре»

Доступність та відкритість.

Критерії оцінювання:

  •     наявність     приміщень, що відповідають санітарним     та протипожежним вимогам (98%) – приміщення     і кабінети відділення Центру знаходяться     на другому поверсі, які відповідають     санітарним та протипожежним вимогам     чинного законодавства     України. Розташування Центру є     вдалим, він знаходиться у центрі смт.     Петропавлівка зі зручним транспортним сполученням. При вході до центру міститься пандус, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Поруч паркувальний майданчик для паркування транспортних засобів, в тому числі для осіб з інвалідністю. Статус – «добре»;
       
  • наявність     оформлених стендів з інформацією для     отримувачів соціальної послуги про     порядок надання, умови та зміст соціальної     послуги (90%) – в приміщенні установи є     інформаційний стенд, роздаткові     друковані матеріали, з якими відвідувачі     можуть ознайомлюватись самостійно,     також розміщено інформацію про порядок     надання, умови та зміст соціальних     послуг. По старостинських округах     громади інформація про порядок, умови     та зміст соціальних послуг знаходиться     на дошках оголошень.

Статус – «задовільно»

Статус – 94 %  - статус «добре».

 Повага до гідності отримувачів.

Критерії оцінювання:

  •     відгуки     отримувачів соціальної послуги щодо     ставлення до них надавачів соціальної     послуги (94%) – в ході опитування 94%     опитаних отримувачів задоволені роботою     соціальних робітників, не було     виявлено негативних відгуків чи скарг     щодо некоректного, неввічливого     ставлення зі сторони працівників до     підопічних. Статус – «добре»;
       
  • повага     до гідності отримувачів соціальної     послуги та недопущення негуманних і     дискримінаційних дій щодо них (99%) –     під час опитування підопічних не було     зафіксовано фактів негуманних чи     дискримінаційних дій зі сторони     фахівців. Статус – «добре»;

        
  • дотримання     принципу конфіденційності при наданні     соціальних послуг (100%) - працівники     Центру ввічливо та коректно ставляться     до громадян під час здійснення своїх     посадових обов’язків, зберігають в     таємниці конфіденційну інформацію,     отриману в процесі виконання замовлень     та надання соціальних послуг. Соціальні     робітники інформують отримувачів     соціальних послуг щодо нерозголошення     отриманих ними конфіденційної інформації.     Випадків порушення договорів про     надання соціальних послуг не виявлено,     фактів негуманних і дискримінаційних     дій щодо отримувачів соціальних послуг     не зафіксовано. Працівники відділення     у своїй роботі використовують     індивідуальний підхід та з повагою     відносяться до кожного з отримувачів     соціальної послуги, Договором про     надання соціальної послуги визначено     обов’язок Центру щодо дотримання     конфіденційності в роботі з інформацією,     отримуваною в процесі виконання     службових обов’язків. Доступ до особових     справ отримувачів соціальної послуги     має лише керівник відділення соціальних     послуг за місцем проживання Центру.

По показнику оцінки «Повага до гідності отримувача соціальної послуги» результат становить  97,7%, тобто отримує статус «Добре».

Професійність.

  •     штатний     розпис сформовано відповідно до     законодавства та з урахуванням     спеціалізації суб’єкта, що надає  соціальну     послугу (100%). Статус – «добре».
       
  • наявні     затверджені посадові інструкції (100%)     – посадові інструкції затверджено     згідно чинного законодавства. Всі     працівники та соціальні робітники     відділення володіють необхідними     знаннями й навичками, які  відповідають     кваліфікаційним вимогам, визначеними     „Довідником кваліфікаційних характеристик     професій працівників. Випуск 80. Соціальні     послуги”, затвердженим наказом     Міністерства соціальної політики     України від 29.03.2017 року № 518.. Статус –     «добре»;

        
  • наявність     документів про освіту (державного     зразка) працівників відділення, що     надає соціальну послугу (100%) – в особових     справах працівників  Центру     містяться документи про освіту     (державного зразка).  З новоприйнятими     соціальними робітниками проводиться     навчання щодо порядку надання соціальної     допомоги догляду вдома та оформлення     особових справ отримувачів соціальних     послуг. У відділенні здійснюється     постійний контроль за діяльністю     соціальних робітників. Результати     перевірки постійно аналізуються на     виробничих нарадах.     

Статус – «добре».

  •     наявність     довідок про проходження обов’язкових     медичних оглядів надавачами соціальної     послуги – 100 % соціальних робітників     установи мають довідки про проходження     обов’язкових медичних оглядів. Статус     – «добре»;
       
  • робочі     наради з питань законодавства у сфері     надання соціальних послуг проводяться     згідно графіка роботи відділення, за     потреби, але не менше одного разу в     місяць (100%). Статус – «добре»

        
  • наявність     обладнання (94%) – працівники установи     забезпечені повністю (комп’ютерами,     принтерами, папером, канцелярським     приладдям тощо.). Для покращення умов     праці та більш вчасного і якісного     надання соціальних послуг всі соціальні     20 робітники забезпечені велосипедами     та спецодягом. Статус – «добре».

По показнику оцінки «Професійність» результат становить 98,8%, тобто отримує статус «Добре».

При застосуванні кількісних показників соціальної допомоги вдома скарг в журналі обліку особистого прийому громадян не виявлено. Всі звернення про отримання соціальної послуги догляду вдома оперативно вирішені та задоволені.

Згідно шкали оцінки кількісних показників соціальної допомоги вдома показники відповідають встановленому рівню – «добре».



                                                                                                                                        

            Показники             кількісні

        

            Від             0% до 20%

        

            Від              21% до 50%

        

            Від             51% до 100%

        

            Кількість             скарг  та  результат  їх             розгляду

        

            «Добре»

        

            -

        

            -

        

            Кількість             задоволених  звернень  про             отримання  соціальної  послуги             догляду  вдома

        

            -

        

            -

        

            «Добре»

        


Відповідно до методичних рекомендацій з проведення та оцінки якості наданих соціальних послуг, відсотковий еквівалент від 80% до 100% відповідає статусу «добре», від 51% до 79% відповідає статусу «задовільно», відсотковий еквівалент нижчий за 50% відповідає статусу «незадовільно».

Згідно шкали оцінки якісних показників соціальної послуги догляду вдома показники відповідають встановленому рівню – «добре».



                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

            Показники             якісні

        

            Від             80% до 100 %  (добре)

        

            Від             51% до 79% (задовільно)

        

            Від             0% до50%  (не задовільно)

        

            Адресність             та індивідуальний підхід

        

            «добре»

            

99,2%

        

             

        

             

        

            Результативність

        

            «добре»

            

98,9%

        

            -

            


           

        

            -

            


           

            


           

        

            Своєчасність

        

            «добре»

            

97.7%

        

            -

        

            -

        

            Доступність

        

            «добре»

            

94,0%

        

            -

        

            -

        

            Повага             до  гідності отримувача  послуг

        

            «добре»

            

97,7%

        

            -

        

            -

        

            Професійність

        

            «добре»             98,8%

        

            -

        

            -

        

 

Згідно показників шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальної послуги догляду вдома показники відповідають встановленому рівню – «добре»

Оцінка якості  соціальних  послуг  в цілому.

                                                                                                        

            Узагальнений             статус:

        

            Рекомендації             по  роботі  із  субєктом,             що  надає  соціальну  послугу:

        

            «добре»

        

            продовжувати             роботу  із  субєктом

        

            «задовільно»

        

            -

        

            «незадовільно»

        

            -

        

 


Проте, не зважаючи на «добру» оцінку якості соціальних послуг, відділенню соціальних послуг за місцем проживання необхідно здійснити наступні заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування та підвищення якості соціальної послуги догляду вдома, а саме:

1. Проводити роботу щодо впровадження виконання Закону України «Про соціальні послуги» відповідно до нововведених підзаконних актів, у т. ч. забезпечити проведення внутрішнього навчання працівників, які безпосередньо надають соціальні послуги.

2. Продовжувати роботу щодо інформування мешканців громади про надання соціальних послуг, які надаються Центром, та виявлення одиноких громадян та осіб з інвалідністю з метою надання їм необхідної допомоги.

3. Здійснювати 100% моніторинг/поточне оцінювання результатів виконання індивідуальних планів та своєчасно здійснювати перегляд  індивідуальних планів, поновлювати документи які містяться в особовій справі.

4. Продовжити своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальну послугу догляду вдома, дотримуючись вимог Державного стандарту догляд вдома.

5.Продовжити своєчасно та швидко реагувати на звернення громадян щодо надання соціальних послуг.

6.Посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед жителів громади з питань роботи відділення соціальної допомоги вдома.



Завідувач відділення

соціальної допомоги вдома

КУ «ЦНСП»

Петропавлівської селищної ради                                  Наталя ТИМЧЕНКО




З В І Т

про проведення внутрішньої оцінки якості відділення соціальної роботи КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради за 2021 рік



На  виконання Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 р. № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг»(зі змінами від 19.05.2021 р), з метою покращення якості надання соціальних послуг населенню Петропавлівської ТГ, Української ТГ протягом січня 2022 року проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг в Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг» Петропавлівської селищної ради (далі - Центр).

Діяльність відділення спрямована на проведення соціальної роботи з сім’ями, чи особами, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей,які належать до вразливих груп населення;

Надання особам/ сімям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

Фахівці із соціальної роботи комунальної установи «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради здійснюють професійну діяльність з надання соціальних послуг сім’ям з дітьми та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, сім’ям опікунів/піклувальників, прийомним сім’ям,дитячим будинкам сімейного типу та дітям сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, особам з їх числа; сім’ям, які виховують дітей з інвалідністю; учасникам АТО/ ООС та їхнім сім’ям; особам, які повертаються з місць позбавлення волі та їх оточенню.

КУ «Центром надання соціальних послуг» Петропавлівської селищної ради відділенням соціальної роботи надаються такі соціальні послуги:

  •    соціальний     супровід сімей, які перебувають у     складних життєвих обставинах;
       
  • соціальний     супровід, у яких виховуються діти-сироти     і діти, позбавленні батьківського     піклування;

        
  • консультування;

        
  • представництво     інтересів;

        
  • соціальна     профілактика;

        
  • інформування;

Усі громадяни України мають право на соціальні послуги.

  •     Соціальні     послуги  можуть бути як одноразові, так     і довготривалі.
       
  • Соціальні     послуги  бувають спрямовані на     профілактику, підтримку, обслуговування.

        
  • Соціальні     послуги надаються отримувачам за     рахунок бюджетних коштів (безкоштовно).

В КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради постійно проводиться систематична робота щодо широкого інформування населення про соціальні послуги, які можна отримати в структурних підрозділах КУ «ЦНСП» Петропавлівської  селищної ради та порядок їх надання, шляхом розміщення інформації на інформаційних стендах КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради та сільських рад.

Створена громадська приймальня з дитячим куточком, яка розпочала свою роботу 30.12.2021 року.

За період роботи КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради пройшли ряд навчань по підвищенню кваліфікації та отримали відповідні сертифікати:

  •     Сертифікат     щодо успішного навчання з курсу Надання     соціальних послуг в умовах пандемії”. Всі працівники установи вчасно були забезпечені індивідуальними засобами захисту в достатній кількості (маски,гумові рукавички, антисептики).
       
  • В     навчально- методичному центрі     післядипломної  освіти та підвищення     кваліфікації Дніпропетровського     національного університету ім. Олеся     Гончара 2 фахівця  із соціальної роботи     отримали  сертифікати за програмою     «Підвищення кваліфікації по здійсненню     соціальної роботи та надання соціальних     послуг сім’ям (особам) вразливих груп     населення, у тому числі які перебувають     в складних життєвих обставинах”.

        
  • В     тренінговому центрі Дніпропетровської     обласної державної адміністрації     Дніпропетровського обласного центру     соціальних служб директор установи,     завідувач відділення соціальної роботи     та 2 фахівця  із соціальної роботи     пройшли навчання за програмою «Взаємодія     національної поліції та суб’єктів     соціальної роботи у сфері протидії     домашньому насильстві за ознакою     статті».

        
  • Сертифікат     щодо успішного навчання з курсу     “Управління проектами у соціальній     сфері.

        
  • Сертифікат     щодо успішного навчання з курсу     “Організація командної роботи у     місцевому самоврядуванні”.     



Відділення соціальної роботи

    Петропавлівська  та Українська громади співфінансують КУ «ЦНСП» Петропавлівської селищної ради, що дає можливість надавати соціальні послуги мешканцям іншої громади.

Петропавлівська ТГ                   254 отримувачів:

8 особи та 49 сімей, в них дітей 139 (виявлено сжо)

1 особа та 8 сімей, в них дітей 12 (не виявлено сжо)

Прийомна сімя 1 в ній 1 дитина дівчинка

ДБСТ 1 в них дітей-вихованців 11, біологічна дитина 1 хлопчик та інші особи-14 чоловік.


Українська ТГ                             64 отримувачів:

    2 особи та 12 сімей, в них дітей  43 (виявлено сжо)



                                                                                                                                        

            Показники             кількісні

        

            Від 0% до 20%

        

            Від  21% до             50%

        

            Від 51% до 100%

        

            Кількість             скарг  та  результат  їх             розгляду

        

            «Добре»

        

            -

        

            -

        

            Кількість             задоволених  звернень  про             отримання  соціальних  послуг             ВСР

        

            -

        

            -

        

            «Добре»

        

Відповідно до методичних рекомендацій з проведення та оцінки якості наданих соціальних послуг, відсотковий еквівалент від 80% до 100% відповідає статусу «добре», від 51% до 79% відповідає статусу «задовільно», відсотковий еквівалент нижчий за 50% відповідає статусу «незадовільно».

     Згідно шкали оцінки якісних показників соціальної послуги відділення соціальної роботи показники відповідають встановленому рівню – «добре».



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

            Показники             якісні

        

            Консультування

        

            Соціальний             супровід сімей СЖО

        

            Соціальн.             супровід ПС і ДБСТ              

        

            Представництво             інтересів

        

            Соціальна             профілактика

        

            Інформування

        

            Адресність             та індивідуальний підхід

        

            «добре»

            

99,2%

        

            «добре»

            

96,2%

        

            «добре»

            

96,9%

        

            «добре»

            

97,8%

        

            «добре»

            

99,2%

        

            «добре»

            

99,2%

        

            Результативність

        

            «добре»

            

97,4%

        

            «добре»

            

91,9%

        

            «добре»

            

97,5%

        

            «добре»

            

98,2%

        

            «добре»

            

97,8%

        

            «добре»

            

98,1%

        

            Своєчасність

        

            «добре»

            

98,2%

        

            «добре»

            

98,5%

        

            «добре»

            

95,9%

        

            «добре»

            

97,6%

        

            «добре»

            

99,2%

        

            «добре»

            

99,2%

        

            Доступність

        

            «добре»

            

95,7%

        

            «добре»

            

            99,2%«добре»

            


           

        

            «добре»

            

98,2%

        

            «добре»

            

95,4%

        

            «добре»

            

96,2%

        

            «добре»

            

97,9%

        

            Повага             до гідності отримувача послуг

        

            «добре»

            

98,6%

        

            «добре»

            

99,3%

        

            «добре»

            

95,9%

        

            «добре»

            

97,8%

        

            «добре»

            

98,9%

        

            «добре»

            

96,2%

        

            Професійність

        

            «добре»

            

99,1%

        

            «добре»

            

96,9%

        

            «добре»

            

93,9%

        

            «добре»

            

92,9%

        

            «добре»

            

98,6%

        

            «добре»

            

97,9%

        

Згідно показників шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальної послуги відділення соціальної роботи показники відповідають встановленому рівню - «добре»

Оцінка якості  соціальних  послуг  в цілому.

                                                                                                        

            Узагальнений             статус:

        

            Рекомендації             по  роботі  із  субєктом,             що  надає  соціальну  послугу:

        

            «добре»

        

            продовжувати             роботу  із  субєктом

        

            «задовільно»

        

            -

        

            «незадовільно»

        

            -

        

 

Проте, не зважаючи на «добру» оцінку якості соціальних послуг, відділенню соціальної роботи необхідно здійснити наступні заходи, спрямовані на вдосконалення процесу надання та підвищення якості соціальних послуг, а саме:

1. Проводити роботу щодо впровадження виконання Закону України «Про соціальні послуги» відповідно до нововведених підзаконних актів, у т. ч. забезпечити проведення внутрішнього навчання працівників, які безпосередньо надають соціальні послуги.

2. Продовжувати роботу щодо інформування мешканців громади про надання соціальних послуг, які надаються Центром, та виявлення сімей/осіб,які перебувають в складних життєвих обставинах.

3. Здійснювати 100% моніторинг/поточне оцінювання результатів виконання індивідуальних планів та своєчасно здійснювати перегляд  індивідуальних планів, поновлювати документи які містяться в особовій справі.

4. Продовжити своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги відділення соціальної роботи.

5.  Продовжити своєчасно та швидко реагувати на звернення громадян щодо надання соціальних послуг.

6. Посилити інформаційно-розяснювальну роботу серед жителів громад з питань роботи відділення соціальної роботи.

7. Продовжити дотримання вимог надання соціальних послуг відповідно до Державного стандарту соціальних послуг.




Фахівець із соціальної роботи

відділення соціальної роботи

КУ «ЦНСП»

Петропавлівської селищної ради                                 Марина ПІНЬКОВСЬКА

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux